Thursday 11 June 2009

Καθε αρχη και δυσκολη, καθε τελος επιπονο


Εχετε προσέξει πως οι ανθρωποι οταν δεν ξερουν πως να ξεκινήσουν λενε "καθε αρχη και δυσκολη"? Καλα μπορει οχι ολοι οι ανθρωποι αλλα εγω τουλαχιστον το κανω...Οποτε μεχρυ να το πω εχει περασει η "δυσκολη αρχη" και ειμαι ηδη στο δυσκολο σημειο "μετα την αρχη τι"?

Εδω υπαρχουν δυο κατηγοριες ανθρώπων. Καταρχας αυτοι που μετα..χειμαρος και αντε να τους πιασεις. Προφανως γι αυτους το προβλημα δεν ηταν η αρχη το μεγαλυτερο προβλημα ειναι το ...ανυπαρκτο τελος.

Μετα υπαρχει και η αλλη κατηγορια που μολις ξεπεράσουν τη δυσκολη αρχη ακολουθει εξίσου δυσκολο "μετα". Μου θυμιζουν αθλητες δρομου μετ εμποδιων. Πηδανε το πρώτο εμποδιο και στραβοπατανε στο ισωμα.

υγ: Αντε τωρα ωρα να γυρισω στο γραψιμο του thesis μου...Εχω φαει την αρχη, τη μεση και εχω κολησει στο τελος!

No comments: